Cała nasza życiowa aktywność uwarunkowana jest przez EMOCJE - komunikacja, podejmowanie decyzji, relacje, poczucie satysfakcji i wreszcie - poczucie własnej wartości. Szkolenie/warsztat, jaki na co dzień prowadzimy na początku każdego procesu zmiany w organizacji, dotyczy właśnie zarządzania emocjami.
Zmiana w każdej organizacji, zespole, rodzinie - w życiu jest czymś nieuniknionym. Dlatego mówi się, że jedyna pewna i stała rzecz w życiu, to zmiana. Tylko świadome i właściwe podejście do niej może gwarantować sukces, a ten sukces przede wszystkim zależy od właściwego wykorzystania emocji w procesie. Nie chodzi tu o wygaszanie emocji, czy walkę z nimi, a zarządzanie nimi.
Jak to robić? Jak świadomie zarządzać własnymi emocjami i tym samym wpływać na emocje innych ludzi? Jak robić to z pożytkiem dla siebie i innych?
Zapraszamy Cię na warsztat, podczas którego odkryjesz własny kod emocjonalny i sposoby działania przy jego użyciu tak, by odnosić sukcesy.
Proces wdrażania zmiany nie jest procesem łatwym, głównie dlatego, że sukces zależy od decyzji wielu osób, na różnych szczeblach organizacji, w życiu również nie dotyczy jednej osoby, a jest uzależniona od wpływu otoczenia. Praktycznie każdy uczestnik procesu ma mniej lub bardziej decydujący wpływ na efekt końcowy. Problemy wynikające z przebiegu procesu mogą spowodować spadek efektywności całej organizacji, grupy, zespołu czy rodziny ze względu na niekontrolowane emocje, mogące zaburzać poczucie bezpieczeństwa, zrujnować relacje, zaburzyć poczucie własnej wartości poszczególnych osób, które mogą zareagować agresją lub ucieczką.
Uczestnicząc w naszym szkoleniu oszczędzisz czas, który pochłonęłyby próby i błędy, dzięki którym może wypracowałbyś własne sposoby. Niestety, jako uczestnik procesu zmiany również podlegasz emocjom, które, niekontrolowane, mogą zaburzyć cały proces i nie dać właściwych wniosków. Przygotujemy Cię na różne ewentualności, dzięki czemu będziesz wiedział co Cię czeka i będziesz mieć szansę ominąć pułapki, które czają się na Ciebie na drodze zmiany. Dowiesz się, jak jest kluczowa kompetencja lidera zmiany i jak się nią dzielić z innymi, by także chcieli być liderami w procesie. Każdy menadżer jest w istocie liderem zmiany, czy tego chce, czy nie. Bo zarządzanie jest zawsze zarządzaniem zmianą. Dzięki temu szkoleniu masz szansę zwiększyć swój potencjał lidera, zwiększyć poczucie satysfakcji z pracy, a nawet z życia! W konsekwencji uniknąć wypalenia zawodowego, które staje się powszechnym zjawiskiem wśród menadżerów.
MODUŁY SZKOLENIA:
- Znaczenie emocji w procesie decyzyjnym
- Rola emocji w życiu
- Zarządzanie zmianą jako procesem
- Naturalne schematy określania priorytetów
- Kluczowe emocje w procesie zmiany
- Rola postaw
- Pokonywanie oporów
- Działanie zespołowe w zmianie
- Sztuka planowania i konstruowania celów, by były możliwe do zrealizowania
- Typy Osobowości a podział ról w zespole
- Model 8 typów osobowości
- Efektywność osobista i zespołowa
- Projektowanie procesu wdrażania zmian
CO ZYSKASZ?:
- Umiejętność wykorzystywania własnej emocjonalności dla podniesienia efektywności osobistej lub efektywności zespołu, partnerów biznesowych, klientów czy rodziny i przyjaciół.
- Właściwe podejście do skutecznej komunikacji oraz efektywne określenie każdego celu.
- Umiejętność delegowania kompetencji właściwym osobom we właściwy sposób.
Wiedzę:
- Jak we właściwy sposób zarządzać zmianą osobistą.
- Jak zarządzać zmianą w procesie.
- Świadomość podejścia strategicznego do zmiany
- Zmniejszenie prawdopodobieństwa wypalenia zawodowego
- Umiejętność właściwego reagowania na zmiany
- Zrozumiesz znaczenie zmiany dla rozwoju organizacji i siebie samego.
ĆWICZENIA I WARSZTAT
Podczas szkolenia zyskasz profesjonalną wiedzę teoretyczną, ale także narzędzia i ćwiczenia przeprowadzane podczas warsztatu. Będą one dotyczyć:
- Różnic osobowościowych
- Rozpoznawania emocji
- Formułowania celów
- Formułowania prawidłowych komunikatów
- Ustalania priorytetów na kole 8 wartości
- Projektowanie procesu wdrażania zmian
ZAMÓW SZKOLENIE DLA SIEBIE LUB SWOJEJ FIRMY:
marcin@wanke.pl
0 komentarze:
Prześlij komentarz